Tasks and forms due in early 2022
- January 13: Countdown to Congress meeting
- January 14: Identify your Congress virtual platform admin users
- January 31: Funding deadline – International Keynote Speaker Support Fund
- January 31: Funding deadline – Aid for Interdisciplinary Sessions Fund
Happy Holidays
Thank you for all of your hard work over the last couple of months towards organizing and planning Congress 2022. Please note that the Congress office will be closed as of Friday, December 17 EOB, reopening Tuesday, January 4. Have a wonderful holiday season and you’ll hear from us again on January 6.
Mark you calendars!
Congress registration opens on January 10. Visit the registration page after the holidays and encourage your members to do the same.
Countdown to Congress meeting - Save the date
Planning Guide: section 2.3.4
Countdown to Congress meetings will resume after the holidays. Our first meeting of the new year will take place on Thursday, January 13, 2022. Please contribute your questions ahead of time by filling out this form. More details will be shared in early January.
January 13 at 12:00 – 13:00 (ET)
Virtual access via the Organizers Portal
Check out the "Meetings" section of the Organizers Portal for all details, including the agenda and the meeting call-in info, and recordings from previous meetings.
Identify your virtual platform admin users
Prior to the start of Congress, select no more than three individuals from your association who will be granted early access to finalize your association’s section of the virtual event platform. Let us know who should have early access by sending a list of names and corresponding email addresses to organizers@federationhss.ca before January 14, 2022.
Association conference fee schedule
Thank you for submitting your association’s conference fees. You can now view the fee schedule via the Organizers Portal. If you see an error with your association’s set fees or would like to make an update, send an email to organizers@federationhss.ca.
Tâches et formulaires à remplir au début de l’année 2022
- 13 janvier : Réunion En route vers le Congrès
- 14 janvier : Déterminer vos administrateur.trice.s de la plateforme virtuelle du Congrès
- 31 janvier : Demandes au Fonds de soutien des conférenciers internationaux de marque
- 31 janvier : Demandes au Fonds de soutien pour les séances interdisciplinaires
Joyeuses Fêtes
Nous vous remercions pour votre travail soutenu au cours des derniers mois dans le but d’organiser et de planifier le Congrès 2022. Veuillez noter que le bureau du Congrès sera fermé à partir de la fin de journée le vendredi 17 décembre jusqu’au mardi 4 janvier. Passez de merveilleuses Fêtes, et nous communiquerons de nouveau avec vous le 6 janvier.
À ajouter à vos calendriers
Les inscriptions au Congrès débuteront le 10 janvier. Visitez la page d’inscription après les Fêtes et encouragez vos membres à faire de même.
Réunion En route vers le Congrès – Date à retenir
Guide de planification : section 2.3.4
Les réunions En route vers le Congrès reprendront après les Fêtes. Notre première réunion de la nouvelle année aura lieu le jeudi 13 janvier 2022. Veuillez transmettre vos questions d’avance en remplissant ce formulaire. Des renseignements supplémentaires vous seront fournis au début du mois de janvier.
Le 13 janvier de 12 h à 13 h (HE)
Accès virtuel par le Portail Organisateurs
Consultez la section « Réunions » du Portail Organisateurs pour obtenir tous les détails, y compris l’ordre du jour et les données de connexion à la réunion, ainsi que l’enregistrement des réunions précédentes.
Désignez vos administrateur.trice.s de la plateforme virtuelle
Avant le début du Congrès, désignez au plus trois membres de votre association qui auront accès plus tôt à la plateforme virtuelle du Congrès afin de parachever la section de votre association. Dites-nous qui devrait avoir accès à la plateforme plus tôt en nous envoyant une liste de noms et de courriels à l’adresse organisateurs@federationhss.ca avant le 14 janvier 2022.
Grille tarifaire des conférences d’association
Merci d’avoir soumis les tarifs de conférence de votre association. Vous pouvez maintenant consulter la grille tarifaire sur le Portail Organisateurs. Si vous trouvez une erreur dans le tarif indiqué de votre association ou souhaitez modifier le tarif, envoyez un courriel à l’adresse organisateurs@federationhss.ca.